LUNA 13

Never Ever - Meghan Trainor

小豆之家:

Hello hello
你好,你好
Good day, good morning
美好的一天,美好的早上
Goodbye goodbye
再见,再见
to Mr. Lonely
对孤单说
I feel I feel, a little less stressed
我感觉,我感觉,少了一点压力
No more no more
不再,不再

dumb boys to deal with
面对无言的男孩
I'm on my own
我独自一人
feel like a new chick
感觉重获新生
I'm finally over this mess
我终于度过了混乱期
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I can find my own inspiration
我能拥有我自己的热情
I can do whatever I want to, whenever I want to
做我想做的事,在我想的时候
Never ever ever will I need someone
我永远不再需要别人
Never ever do I rely on one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
And I'm okay on my own, okay on my own
我一个人很好,很好
Never ever ever will I need someone
我永远不再需要别人
Never ever do I rely on one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
And I'm okay on my own, okay on my own
我一个人很好,很好
I don't need you
我不需要你
I'm good, I'm good
我很好,我很好
with or without you
有你或没你都好
You won't see tears
你不会看见眼泪
won't need a tissue
我不需要纸巾
Cause I'll be fine, and this is my time
因为我很好,现在这是我一个人的时光
I'm looking in every direction
我环顾四周
Just hoping for Mr. Perfection
只是在等待那个对的人
But I won't wait in line no, no
但是我不会一直等待,不会,不会
And I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I can find my own inspiration
我能拥有我自己的热情
I can do whatever I want to, whenever I want to yeah
做我想做的事,在我想的时候
Never ever ever will I need someone
我永远不再需要别人
Never ever do I rely on one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
And I'm okay on my own, okay on my own
我一个人很好,很好
So Never ever ever will I need someone
所以,我永远不再需要别人
No Never ever do I rely on one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
And I'm okay on my own, okay on my own
我一个人很好,很好
Well you can try, to say that I am co-dependent
你可以试一下,说我们互相依赖
But I depend on me, yes me and only me
但是我依靠的是我自己,就是我,只是我
You can try, to say that I am co-dependent, am co-dependent
你可以试一下,说我们互相依赖
But I depend on me, but I depend on me
但是我依靠的是我自己,但是我依靠的是我自己
I said me and only me, me and only me
我说我只是我,我只是我
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
I don't need no one to depend on
我不需要依靠任何一个人
So, never ever ever will I need someone no
所以,我永远不再需要别人
Never ever do I rely on one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
And I'm okay on my own, okay on my own
我一个人很好,很好
Yeah

Never ever ever will I need someone
所以,我永远不再需要别人
Never ever do I rely I one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
Okay on my own, okay on my own
我一个人很好,很好
It's okay on my own
我一个人很好
say it again oh-a-ooh
再说一次,噢啊噢
just say it again oh-a-oh-oh-oh
仅仅再说一次,噢啊噢噢噢
I'm okay, I'm okay on my own
我很好,我一个人很好
Never ever ever will I need someone
我永远不再需要别人
Never ever do I rely on one
我永远不用依靠别人
Cause I'm all grown, I'm all grown
因为我已经长大,完全长大
I'm okay on my own, I'm okay on my own
我一个人很好,很好

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(12)