LUNA 13

Nothing (feat. Alexz Johnson) - Ron Pope

小豆之家:

You said "Don't wait up"
你说不要等了
But I can't help myself
可我控制不了自己
You swear "Just friends"
你发誓只是朋友
But I know better than that
但我知道远不止
So baby when you leave this place
所以,亲爱的,当你离开此地
I don't wanna hear your name
我不想听到你的名字

Promise when you walk away
答应我你离开后
You're never coming back again
不要再回来
You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何
You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何

Your heart too cold
你的心太冷了

So you don't ever feel
所以你永远不会有感觉
My words on deaf ears
我的话(你)充耳不闻
Now you will never hear
此时你永远不会听到
So baby when you leave this place
所以,亲爱的,当你离开此地
I don't wanna hear your name
我不想听到你的名字
Promise when you walk away
答应我你离开后
You're never coming back again
不要再回来
You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何

You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何

Don't hold me too tightly
别抱我这么紧
‘Cause I'll be reminded of why I wanted you here
因为我会想起为何我想要你在这里
And the last thing I need is for you to believe
我最不需要的就是让你相信
That there's anything left can change how I feel
有什么可以改变我的感觉

I wish there was any other way
我希望有其他方式
I'm sure there's no chance you'll ever change
我确定你永远不会变
You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何

You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何

You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有

Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing(At all )
没有没有没有(留下任何)
You left me
你弃我而去
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
Nothing Nothing Nothing
没有没有没有
At all
留下任何

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(12)