LUNA 13

Mood - Emily Vaughn

小豆之家:

What about goodbye do you not understand
你不懂再见什么意思么
What about me moving on makes you think you can
我做了什么让你认为会有戏
I don't want to hear another word out your mouth
我不想再听你多说一句
I'm sick of listening to whatchya(=what are you) bitching about
我早已厌烦听到无休止的寒暄,关你鬼事
I'm not in the mood
我没心情
I'm not in the mood
我没心情

I don't care if I make you stop and stare
我不在乎让你不爽停下盯我看
If you question who I am
如果你好奇我谁
I'm so gone
那我走好咯
There's no need to prove me wrong
没必要去证明我是错的
I don't care what you do
我不在乎你做什么
No matter what you do
你做什么与我无关
I'm not in the mood
我没心情
I'm not in the mood
我没心情
You don't like how I live but it's not up to you
你不像我这样活着但这由不得你
You'd love to hate me I've got better things to do
随便你讨厌我我还有更重要的事儿干
You keep on calling, talking, giving me hell
你不断给我骚扰电话,让我不好过
Playing the victim, you do it so well
假装你是个受害者,戏演得真好
I'm not in the mood
我没心情
I'm not in the mood
我没心情
I don't care if I make you stop and stare
我不在乎让你不爽停下盯我看
If you question who I am
如果你好奇我谁
I'm so gone
那我走好咯
There's no need to prove me wrong
没必要去证明我是错的
I don't care what you do
我不在乎你做什么
No matter what you do
你做什么与我无关
I'm not in the mood
我没心情
I'm not in the mood
我没心情
I don't care if I make you stop and stare (No I don't care)
我不在乎让你不爽停下盯我看(哈~姐我不在乎)
If you question who I am (Who I am)
如果你真好奇我谁(我谁)
I'm so gone
那我走好咯
There's no need to prove me wrong
没必要去证明我是错的
I don't care what you do
我不在乎你做什么
No matter what you do (No matter what you do)
你做什么与我无关
I'm not in the mood (I'm not in the mood)
我没心情(我没心情)
I'm not in the mood (I'm not in the mood)
我没心情(我没心情)

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)