LUNA 13

Old Chunk of Coal - Young Summer

小豆之家:

I'm just an old chunk of coal
现在我只是一块破旧无用的煤炭
But I'm gonna be a diamond some day
可我终有一天会变为璀璨的钻石
I'm gonna glow 'til I'm so pure perfect
我让自己日臻完美,渐露锋芒
Put a smile on everybody's face
如星辉般点亮众人的脸庞
I'm gonna kneel and pray everyday
我会日日跪在床边虔诚祷告
Lest I should become vain along the way
祈祷我所付出的一切不会变为徒劳

I'm just an old chunk of coal, now Lord
虽然现在我只是一根废柴
But I'm gonna be a diamond some day
可我终有一天会成为璀璨的钻石
I'm gonna learn the right way to talk
我会学会处世之道
Gonna find a better way to walk
步入自己人生的正轨
I'm gonna spit and polish my old rough-edged self
我会淬炼打磨那个粗糙的自己
Until I get rid of every single flaw
我会细致地修补好每一个瑕疵
I'm gonna be the world's best friend
我会以友善之面迎接下个明天
I'm gonna go around shaking everybody's hand
我会学会与这个世界握手言和
I'm gonna be the rage of the age
我会成为这个时代怒放的烟火
Yea I'm gonna be a diamond some day
是的,我相信我终将如钻石般闪耀
I'm just an old chunk of coal, my Lord
如今我默默无闻,蝼蚁般平凡
But I'm gonna be a diamond
而终有一天我会如钻石般光彩夺目
Some day
有朝一日
Some day
剑挥星斗,志逐风雷
I'm gonna be a diamond
我会成为那颗耀眼的钻石
Some day
就在那并不遥远的明天

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(18)