LUNA 13

What We Got - Reboost

小豆之家:

Look what we, look what we got
看看我们都拥有什么
A world full of peace in our thoughts
想象着一个充满和平的世界
Lying on the fields of gold
躺在一片金色的田野上
We're a story no one knows
没有人知道我们的故事
Nothing will get to us
没有什么可以阻挡我们

It's all about the little things we do (ah)
这一切都是因为我们所做的每一件小事
The simple things we do (ah ah)
我们所做的每一件简单的事
If you fall, then I'll be there for you
如果你跌倒了 我一定会扶你起来
It's all about the little things we do (ah)
这一切都是因为我们所做的每一件小事
The simple things we do (ah ah)
我们所做的每一件简单的事
I would never leave someone like you
我永远不会离开你
Just look what we got
就珍惜我们现在所拥有的吧

Just look what we got
就珍惜我们现在所拥有的吧

All I know is you and I
我只知道你和我
No expiration date of time
永远都会在一起
You are underneath my skin
我已经离不开你了
As the air I breath you in
就像我呼吸的空气一样
Keeping you close to my heart
总是把你放在心上

It's all about the little things we do (ah)
这一切都是因为我们所做的每一件小事
The simple things we do (ah ah)
我们所做的每一件简单的事
If you fall, then I'll be there for you
如果你跌倒了 我一定会扶你起来
It's all about the little things we do (ah)
这一切都是因为我们所做的每一件小事
The simple things we do (ah ah)
我们所做的每一件简单的事
I would never leave someone like you
我永远不会离开你
Just look what we got
就珍惜我们现在所拥有的吧

Just look what we got
就珍惜我们现在所拥有的吧
Just look what we got
就珍惜我们现在所拥有的吧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(13)