LUNA 13

Offbeat - Clara C

小豆之家:

I want a library full of our stories
我想要一个充满我们故事的图书馆
A ship to keep our memories afloat
和一艘满载我们记忆的小船
I wanna hit rewind
我想回到过去
Playback a hundred times
经历一百次
The moment when our hearts aligned
我们那美好的回忆
La la la la la la la
La la la la la la la

Forget the air
没有空气
I'll breathe you instead
也不能没有你
Fill up my lungs
只要有你就够了
Forget to exhale
如果没有你
Exhale
~~
I'll be down
我会伤心的
You be my offbeat
你是我的最爱
Let's make rh-rh-rh-rhythm
让我们翩翩起舞
And harmony
在美好的节奏里
Waltz to our 3/4
我们跳到华尔兹的第四分之三部分
Cause you put the art in my heart
你是如此的艺术
Your warmth and sunny rays
你是温暖的阳光
I'll save for rainy days
来驱逐我头上的阴云
To break in case of emergency
如果有突发事件
Then I'll shut these eyes
我会闭上眼睛
Playback a thousand times
时常想起
The moment when our hands intertwined
我们双手交织的时刻
Forget the air
没有空气
I'll breathe you instead
也不能没有你
Fill up my lungs forget to exhale
不能呼吸也不能没有你
Exhale
如果没有你
I'll be down
我会伤心的
You be my offbeat
你是我的唯一
Let's make rh-rh-rh-rhythm
让我们翩翩起舞
And harmony
在美好的节奏里
Waltz to our 3/4
我们跳到华尔兹的第四分之三部分
Cause you put the art in my heart
你是如此的艺术

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)