LUNA 13

If - Honig

小豆之家:

If you can't sleep, made the eyes bleed
如果你失眠,那就刺瞎双眼
If you're awake, made the life shape
如果你清醒,那就好好生活
If you're a mess, I couldn't carry unless if you wasn't for you
如果你自甘堕落,我无能为力,除非你自己振作
If you want to, yeah
如果你想,是的
If you want to, yeah
如果你想,是的

If they believe, you'll know the truth
如果他们相信,你就会了解真相
If they are lame, made the lights move
如果他们偏执,就帮助他们照亮
If they are blind, made their eyes see
如果他们瞎,就让他们能看见
If you can't leave, turn on to me
如果你不能离开,那就到我这儿来
If you a spain, you can't regain
如果你是个西班牙人,你无法收回
All of your strength, just go insine
你所有的力量
If you wasn't for you I would
我会帮助你振作起来
If you wasn't for you I would
我会帮助你振作起来
If you want to, yeah
如果你想
If you want to, yeah
如果你想
If you want to, yeah
如果你想
If you want to, it is all yours
如果你想,我都可以为你做到
It is all yours
我都可以为你做到

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(88)