LUNA 13

Colourful - Virginia To Vegas

小豆之家:

Something new that you've started inside of me
你已经走进了我的内心
You light me up, I feel the fire burning
你照亮了我,我的心中燃烧起了火焰
You take control, you want to get away
你掌控了我,现在你却想逃离
Somewhere private, just you and me
在隐秘的地方,只有你和我
In my t-shirt, she's a beauty queen
在我的T恤上,她是我最美的女王
Don't need no makeup, she's my everything
不需要任何化妆,她就是我的一切

Tonight she asks what she thinks of me
今晚,她在我耳边轻声呢喃
I lay back, honestly
我躺下来,老老实实
Your blue eyes look at me
你蓝眼睛的凝望让我感受到深情
Your blonde hair covers me
你披散的金发让我迷醉
Your red lips are making life
你鲜艳的红唇让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
My whole world was black and white
我的整个世界已不再只有黑白
I can't wait to do it right
我已迫不及待
Your blue eyes making life
你蓝眼睛的凝望让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
Something real that I can't bear to loose
我真的无法忍受放纵
You're my diamond, I finally found you
我终于寻到你了,我耀眼的宝石
I was searching all of my life
我曾寻找我生命的全部
Then I stumbled in the rough and you were mine
然后,我跌跌撞撞走在这条崎岖的路上,直到遇见你,我才明白,那就是我要找的
(Hey) Now, making me feel like I'm in clouds(
嘿)现在,我感觉像在云霄
Never knew love was this loud
从来不知道爱是如此高亢
Dancing all night to the bass drum
整晚手舞足蹈,伴着低音鼓点
Singing at the top of my lungs
歌声仿佛要穿透肺部
Your blue eyes look at me
你蓝眼睛的凝望让我感受到深情
Your blonde hair covers me
你披散的金发让我迷醉
Your red lips are making life
你鲜艳的红唇让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
My whole world was black and white
我的整个世界已不再只有黑白
I can't wait to do it right
我已迫不及待
Your blue eyes making life
你蓝眼睛的凝望让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
(So colourful, so beautiful)
如此多姿多彩,如此美丽动人
Your blue eyes look at me
你蓝眼睛的凝望让我感受到深情
Your blonde hair covers me
你披散的金发让我迷醉
Your red lips are making life
你鲜艳的红唇让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
My whole world was black and white
我的整个世界已不再只有黑白
I can't wait to do it right
我已迫不及待
Your blue eyes making life
你蓝眼睛的凝望让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人
Your blue eyes making life
你蓝眼睛的凝望让我生机勃勃
So colourful, so beautiful
如此多姿多彩,如此美丽动人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(57)